Sunday, June 1, 2008

KIAMAT DAH DEKAT


Tanpa sedar tanda kiamat semakin jelas di hadapan kita, dah banyak tanda yang timbul..baru2 ini di Sek Men Agama Pahang di Muadzam Shah tempat anak saudara belajar dikhabar muka surat Al Quran yang selalu digunakan telah hilang...ini bukan sesuatu pembohongan atau untuk menakut -nakutkan tetapi realiti yang benar2 terjadi...tetapi pihak sekolah terpaksa tutup kes bagi mengelakkan kegemparan....MASYALLAH...YA ALLAH, AMBIL LAH NYAWA HAMBA DALAM KEADAAN BERIMAN, SESUNGGUHNYA PADA MU SAHAJA TEMPAT HAMBA BERLINDUNG..AMIN.



Bila difikir - fikirkan, memang lah dunia ini semakin pendek usianya..banyak hal yang terjadi..semuanya membimbangkan..



Pengurusan negara juga semakin kucar - kacir.....menakutkan!!



Sedikit demi sedikit nikmat yang dikurniakanNya ditarik semula...memang menakutkan!!!



Pemimpin munafik dan fasik telah mula bermaharajalela...sudah mula mendapat tempat di hati rakyat...manakan tidak munafik jika lain yang dijanji lain pula yang dikotakan...Lihat saja di Selangor Darul Ehsan....Kerajaan Pakatan Rakyat milik PKR-PAS-DAP semakin jelas sifat munafiknya...yang terbaru Datuk Dr Hassan Ali (Pesuruhjaya PAS Selangor) mengHARAMkan program Islam Hadhari yang tidak selari dengan ajaran Islam yang mahu dibawa PAS..hanya kerana berbeza fahaman politik kita menolak ajaran agama yang hakiki....Na'uzbillah!!!



Dr Hassan Ali lebih sanggup mengHALALkan Kandang BABI yang juga di rancang oleh Kerajaan sebelumnya di Selangor..Lebih sanggup mengHALALkan kilang CARLSBERG di Shah Alam yang menjadi penyumbang utama pendapatan negeri Selangor..



APA INI SEMUA???



Apakah kerana program Islam Hadhari tidak memberi keuntungan kepada politik PAS dan Pakatan Rakyat....dalam hal ini tanpa rasa bersalah dan angkuhnya mereka mengharamkannya!!



ALASANNYA mudah, Islam Hadhari tidak memberi apa2 keuntungan samada secara kewangan atau keuntungan politik.



TETAPI yang menimbulkan keraguan mengapa projek Kandang Babi yang diluluskan oleh kerajaan BN diteruskan juga semasa pemerintahan Pakatan Rakyat???? MUSYKIL memang MUSYKIL...adakah kerana ada peluang untuk mendapat sedikit untung disitu??



Kilang Arak pula macamana???? Lesen Judi pula apa cerita???



Memang dunia nak kiamat...pemimpin munafik begini telah diangkat oleh rakyat untuk mentadbir...



1 comment:

Anonymous said...

Bukankan ladang khinzir dan kilang arak tu bermula dari pemerintahan UMNO?