Sunday, June 15, 2008

MENGAPA SERANG ANWAR???

Terdetik hati ini untuk menjelaskan kepada pembaca blog ini, mengapa banyak bingkisan dalam blog ini yang menyerang Anwar Ibrahim...Ianya bukanlah kerana Anwar Ibrahim itu musuh ketat atau musuh politik penulis. TETAPI dengan BUKTI yang LENGKAP dan SAHIH, Anwar adalah musuh kita semua..MUSUH yang kita lihat sebagai pejuang tetapi yang akhirnya akan menggunakan kuasanya untuk memusnahkan negara kita yang tercinta ini.


Bukalah minda kita, bukalah hati kita...supaya kita faham perjuangan 'LUHUR' Anwar hari ini hanya sekadar topeng untuk memikat, hanya sekadar menanam tebu di tepian bibir...Jangan kita terpesona dengan tarikan MAGNETO Anwar.


Menggunakan landasan mahasiswa sebagai medan kerana MAHASISWA lah yang mudah terpikat dengan agenda Anwar..keluh kesah dan keghairahan mahasiswa dengan isu negara telah membuka ruang kepada Anwar dan sekutunya untuk menggunakan kelompok kita senagai alat dan batu loncatannya.


Biarlah ruang ini menjadi timbang tara kepada mahasiswa untuk mendapat kepastian dan kebenaran.


Kehadiran sekalian Mahasiswa untuk berdiskusi amatlah dialu - alukan.


Tanpa MAHASISWA atau dengan MAHASISWA perjuangan mesti diteruskan.

3 comments:

redbox said...

salam..saya student master UITM..thanks sbb buat blog ni..sy rasa lagi bagus klau buat kan link dgn Tun..jadi msg yg nak disampaikan akan berjaya..sy bc artikel2 blog ni sgt bagus!!

Tun Nyemah

Cheguman said...

Orang kata hidung tak mancung pipi tersorong-sorong... cuma saya kata sudi apalah kiranya menjengah blog saya sekadar berkongsi rasa.

Salam perjuangan.

Anonymous said...

ko ni cakap je mcm lah anwar jer yg salah dan musuh negara...banyak lagi musuh negara yang lain nape buat tak tau jer....pergi kat pudu tu berlambak-lambak pendatang yang mendatang tanpa diundang memberi masalah kepada sosial dan keutuhan masyarakat kita..kenapa ko tak cerita pun pasal diorg......
asyik cerita pasal anwar...dah mmg anwar tu suka jubur biarlah dia! diakan perjuang hak asasi?...

dah dia nak jadi PM? biarlah dia? dia ada hak jugakkan?


hidup anwar untuk USA...hahahahahaha...kita tgk malam nie anwar nak cakap ape kat TV sama-sama kita tunggu...