Sunday, June 15, 2008

PERENGGAN 3 : ANWAR DAN YAHUDI

Menyeru dengan kebenaran, menyeru dengan kesabaran, itulah landasan yang direstui ALLAH SWT. Mengingatkan diri sendiri dan rakan2 sekalian agar kita tidak goyang mahupun terlupa tentang amanah besar dibahu ini. AMANAH menyedarkan umat Melayu yang tidak mahu berfikir dan mengikut hati sahaja. IKUT RASA BINASA,IKUT HATI MATI.

Fakta kebenaran akan menutup Auta pembohongan. Janganlah risau saudara sekalian,TERUSKAN walau SETAPAK. Dengan rendah hati marilah kita memohon kepadaNYA, semoga terbuka hati yang tertutup, semoga sejuk hati yang panas, semoga berlapang hati yang membeku.


Kepada semua Umat Melayu, hari ini ada insan yang menyatakan perjuangan BANGSAMU tidak relevan lagi..PERJUANGAN RAKYAT adalah segala-segalanya. BENARKAH???atau itu hanya lembah yang menanti untuk menguburkan kita.

Jangan takut saudaraku, perjuangan bangsa adalah dituntut dalam ISLAM. Nasib bangsa hanya ditangan bangsa itu, bukan ditangan bangsa lain. Jangan tunduk dengan tekanan hebat hari ini, jangan takut menyatakan kebenaran. Rapatkan BARISAN, pastikan saf kita lurus.

INI SENJATA KITA, ANWAR IBRAHIM tidak boleh dibenarkan memimpin kerana dia adalah PETUALANG. Dia adalah MANDALIA zaman ini. MANDALIA adalah orang yang bertanggungjawab dalam keruntuhan Kesultanan Melayu Melaka kerana bersekongkol dengan Portugis.

Kenyataan Anwar :"Dari awal, sebanyak US$56 juta telah dijanjikan kepada Yayasan. Setakat ini,yayasan hanya menerima dana dari Turki,UK dan Jordan, antara lain. Amerika Syarikat tidak memberikan sebarang dana kepada yayasan"

Mari kita belajar menganalisis segala auta dan putar belit Anwar Ibrahim.

Satu, ternyata pembelit ini menyembunyikan fakta. Buktinya, putar belit Anwar bercanggah dengan kenyataan US Department of State yang menyatakan "To date, initial contributing governments have committed over $50 million to the Foundation, including $35 million from the United States through the Department's Middle East Partnership Initiative. Other financial contributors include Bahrain, Denmark, the European Commission, Greece, Hungary, Italy, Jordan, Netherlands, Spain, Switzerland, Turkey, Qatar, and the United Kingdom."

Kedua, Anwar cuba membelitkan fakta diatas ekoran isu yayasan itu di taja US dan Yahudi telah menjadi topik utama media massa. Malah sikap lidah bercabang Anwar Ibrahim juga terbukti kerana kenyataan diatas adalah sangat bercanggah dengan kenyataannya sebelum itu yang bertarikh 16 Julai 2006 dalam blognya.
"Walau pun Yayasan diperingkat awal ditaja dan dibiaya oleh Pemerintah, setakat ini berjumlah 55 juta dolar Amerika, tetapi Yayasan bebas bergerak merangka program dan strategi untuk mejana pembaharuan berdasarkan prinsip kebebasan dan demokrasi."

PERSOALANNYA??? YANG MANAKAH BENAR???

SEMUA KENYATAAN INI DATANG DARI LIDAH ANWAR SENDIRI DAN DATANG DARI MATA PENA PAPAN KEKUNCINYA.

Saudara sekalian (Penyokong taksub DSAI),

Saudara selalu menuduh orang yang menulis tentang DSAI adalah mereka yang buta hati kerana membaca UTUSAN dan BH serta tertipu dengan dakyah dan propaganda UMNO.

TETAPI, saudara sekalian harus faham dan tahu bahawa ini hasil bacaan tulisan DSAI sendiri.

MAKA, saudara sekalian juga buta hati dan mata kerana terpesona dengan dakyah DSAI yang lidahnya memang bercabang.

Yang Ketiga, Jika kita teliti kenyataannya pada 16 Julai 2006, DSAI menyebut tentang PEMERINTAH... Siapa PEMERINTAH yang bertanggungjawab keatas Yayasan Masa Depan ini?? Jordan kah? Bahrain kah? Afrika Utara kah? BUKAN!!! Jawapannya ialah AMERIKA SYARIKAT.

Ini kerana, pada 23 September 2006, Sandra Day Occour telah membawa Jawatankuasa Eksekutif Yayasan (5 orang termasuk DSAI) ke US untuk mengadakan perbincangan tertutup dengan US Depatment of State di Washington DC.

JIKA US tak terlibat dan membantu, KENAPA mesti perlu mengadakan perbincangan?TERTUTUP pula tu!!!MESTI ADA AGENDA kan!!!


AKHIR KATA,
Fahamilah bahawa tujuan penulisan ini hanya untuk mendedahkan anda dengan agenda Yahudi melalui idea NEO CONS dan telah membina rangkaiannya di Malaysia. ANWAR IBRAHIM MESTI DITOLAK DAN RAKYATLAH YANG BERHAK DAN BERKUASA DALAM HAL INI.

JANGAN TERPEDAYA DAN TERKESIMA DENGAN MADAH BERHELAH ANWAR IBRAHIM!!!!

KEPADA RAKAN-RAKAN,
Teruskan usaha membantu bangsa Melayu untuk memastikan ISLAM tetap di Tanah Melayu yang bernama MALAYSIA.

3 comments:

Anonymous said...

Kalaulah benar DSAI bersekongkol dengan Yahudi, takkanlah fakta2 tentang Foundation tu beliau tulis diblog terang-terangan. Orang buat keje jahat mesti kena sorok2. Secara peribadi, saya yakin fakta2 sebenar telah dikelirukan utk tujuan memburukkan DSAI. Maaf yer, saya terasa sukar utk mempercayai artikel anda ini..

- Makcik Kampung -

Anonymous said...

Dear Makcik Kampung

Orang skrg buat jahat terang2 skrg, zaman2 makcik dlu, orang menipu rasa bersalah kerana menipu, zaman skrg ni makcik, org kene tipu tu malu nak mengaku dia kene tipu, sbb orng akan anggap dia bodoh..

tu la mak cik dok kat kampung.. skali skala dtg la kebandar.. baru tau suasana bandar

Anonymous said...

Yahudi memang pandai mempengaruhi orang. Mereka buat bermacam-macam organisasi kemanusiaan kononya mereka nih prihatin.
Apa gunanya kerajaan2 dunia bagi duit kalau kerajaan2 yang kasi duit nih tak dapat untung?

Boleh ke kita pegang kepada janji ahli politik (DSAI) yang kononya mereka bergerak tanpa halangan kerajaan2 dunia? Ahli politik memang takkan berubah. Tak boleh dipercayai.Lebih2 lagi yang hidup dengan duit berpolitik sampai mati.

Anwar memang buat rasuah dulu. tapi dah di cover dengan baiknya.
Taktik anwar dalam pilihan raya memang macam Yahudi. Sangat jelas. --Orang ramai yang memperjuangkan keinginan dia. Memang macam yahudi.